Szczegółowe warunki rezerwacji wizyt odpłatnych
Rezerwacja i płatności za wizyty
- Pacjent dokonuje wstępnej rezerwacji wizyty w Rejestracji, za pośrednictwem strony internetowej, zgłaszając się osobiście lub kontaktując telefonicznie z Rejestracją.
- Warunkiem przyjęcia rezerwacji jest podanie poprawnego numeru telefonu i adresu e-mail Pacjenta lub przedstawiciela ustawowego Pacjenta, które będą wykorzystywane wyłącznie do komunikacji Ośrodka z Pacjentem.
- W przypadku rezerwacji wizyty Pacjent zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w ciągu 10 godzin od rezerwacji, do opłacenia na jej poczet przedpłaty (zaliczki) w wysokości 120 zł. Rezerwacja wizyty jest dokonana po otrzymaniu przedpłaty (zaliczki) na konto Ośrodka Relacja.
- Płatności za wizyty przypadające po dniu wolnym od pracy (np. soboty, niedziele, święta) należy dokonać poprzedniego dnia pracującego. Przykładowo: poniedziałkową wizytę zaplanowaną na godz. 13:00 należy opłacić w piątek do godz. 13:00.
- W przypadku zlecenia przelewu wykonanego na mniej niż 48h przed terminem wizyty, prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na nasz adres mailowy, dla wizyt realizowanych w Nowej Soli: platnosciNS@relacja.zgora.pl, w Zielonej Górze: platnosciZG@relacja.zgora.pl
- W przypadku braku płatności we wskazanym terminie, wizyta zostanie automatycznie anulowana.
- Opłacenie wizyty jest możliwe również za pośrednictwem przekazanego państwu linku, kierującego Państwa do płatności internetowych: blik, przelewy online, który na Państwa życzenie może zostać udostępniony przez rejestrację na wskazany numer telefonu lub poczty e-mail.
- W przypadku umawiania wizyty z dnia na dzień, Pacjent jest zobowiązany do uiszczenia przedpłaty maksymalnie do 2 godzin od dokonania rezerwacji, ale nie później niż do końca dnia pracy Ośrodka.Dodatkowo postaramy się, aby na 48h przed umówionym terminem wizyty,
- Pacjent otrzymał SMS z przypomnieniem o terminie wizyty i dokonanej płatności, jednakże brak wiadomości nie zwalnia Pacjenta z konieczności odwołania wizyty w przypadku rezygnacji.Pacjentowi wydawany jest za usługę paragon z kasy fiskalnej. Fakturę za usługi wystawimy na
- Państwa życzenie. W takim przypadku, Pacjent zobowiązany jest każdorazowo powiadomić o tym fakcie Rejestrację i podać numer NIP, przed wystawieniem paragonu fiskalnego. Brak tej informacji uniemożliwi wystawienie faktury.
Odwoływanie wizyt z przyczyn leżących po stronie Pacjenta
- Odwołanie lub zmiana terminu wizyty jest możliwa najpóźniej na 24h przed ustalonym terminem wizyty.
- Wizyty przypadające po dniu wolnym od pracy (np. soboty, niedziele, święta) należy odwołać poprzedniego dnia pracującego. Przykładowo: poniedziałkową wizytę zaplanowaną na godz. 13:00 należy odwołać w piątek do godz. 13:00.
- Jeżeli Pacjent nie odwoła wizyty w wyznaczonym czasie, bądź nie stawi się na umówionej wizycie otrzymana przedpłata zaliczona będzie na poczet odszkodowania. Pacjentowi wydany zostanie paragon z kasy fiskalnej na kwotę 120 zł.
- W przypadku, gdy Pacjent odwoła wizytę w wyznaczonym czasie, otrzyma zwrot całej zapłaconej kwoty przedpłaty, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych, na konto, z którego dokonywana była płatność. Na wyraźne życzenie Pacjenta, kwota może zostać zaliczona na rzecz kolejnej wizyty.
Odwoływanie wizyt z przyczyn leżących po stronie Ośrodka
- W przypadku odwołania wizyty z przyczyn leżących po stronie Ośrodka, Pacjent otrzyma zwrot zapłaconej kwoty nie później niż w ciągu 3 dni roboczych, na konto, z którego dokonywana była płatność. Na wyraźne życzenie Pacjenta, kwota zostanie zaliczona na rzecz kolejnej wizyty.