This content is blocked due to privacy reasons, you need to allow the use of cookies.
This content is blocked due to privacy reasons, you need to allow the use of cookies.

Szczegółowe warunki rezerwacji wizyt odpłatnych

Rezerwacja i płatności za wizyty

  1. Pacjent dokonuje wstępnej rezerwacji wizyty w Rejestracji, za pośrednictwem strony internetowej, zgłaszając się osobiście lub kontaktując telefonicznie z Rejestracją.
  2. Warunkiem przyjęcia rezerwacji jest podanie poprawnego numeru telefonu i adresu e-mail Pacjenta lub przedstawiciela ustawowego Pacjenta, które będą wykorzystywane wyłącznie do komunikacji Ośrodka z Pacjentem.
  3. W przypadku rezerwacji wizyty Pacjent zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w ciągu 10 godzin od rezerwacji, do opłacenia na jej poczet przedpłaty (zaliczki) w wysokości 120 zł. Rezerwacja wizyty jest dokonana po otrzymaniu przedpłaty (zaliczki) na konto Ośrodka Relacja.
  4. Płatności za wizyty przypadające po dniu wolnym od pracy (np. soboty, niedziele, święta) należy dokonać poprzedniego dnia pracującego. Przykładowo: poniedziałkową wizytę zaplanowaną na godz. 13:00 należy opłacić w piątek do godz. 13:00.
  5. W przypadku zlecenia przelewu wykonanego na mniej niż 48h przed terminem wizyty, prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na nasz adres mailowy, dla wizyt realizowanych w Nowej Soli: platnosciNS@relacja.zgora.pl, w Zielonej Górze: platnosciZG@relacja.zgora.pl
  6. W przypadku braku płatności we wskazanym terminie, wizyta zostanie automatycznie anulowana.
  7. Opłacenie wizyty jest możliwe również za pośrednictwem przekazanego państwu linku, kierującego Państwa do płatności internetowych: blik, przelewy online, który na Państwa życzenie może zostać udostępniony przez rejestrację na wskazany numer telefonu lub poczty e-mail.
  8. W przypadku umawiania wizyty z dnia na dzień, Pacjent jest zobowiązany do uiszczenia przedpłaty maksymalnie do 2 godzin od dokonania rezerwacji, ale nie później niż do końca dnia pracy Ośrodka.Dodatkowo postaramy się, aby na 48h przed umówionym terminem wizyty,
  9. Pacjent otrzymał SMS z przypomnieniem o terminie wizyty i dokonanej płatności, jednakże brak wiadomości nie zwalnia Pacjenta z konieczności odwołania wizyty w przypadku rezygnacji.Pacjentowi wydawany jest za usługę paragon z kasy fiskalnej. Fakturę za usługi wystawimy na
  10. Państwa życzenie. W takim przypadku, Pacjent zobowiązany jest każdorazowo powiadomić o tym fakcie Rejestrację i podać numer NIP, przed wystawieniem paragonu fiskalnego. Brak tej informacji uniemożliwi wystawienie faktury.

Odwoływanie wizyt z przyczyn leżących po stronie Pacjenta

  1. Odwołanie lub zmiana terminu wizyty jest możliwa najpóźniej na 24h przed ustalonym terminem wizyty.
  2. Wizyty przypadające po dniu wolnym od pracy (np. soboty, niedziele, święta) należy odwołać poprzedniego dnia pracującego. Przykładowo: poniedziałkową wizytę zaplanowaną na godz. 13:00 należy odwołać w piątek do godz. 13:00.
  3. Jeżeli Pacjent nie odwoła wizyty w wyznaczonym czasie, bądź nie stawi się na umówionej wizycie otrzymana przedpłata zaliczona będzie na poczet odszkodowania. Pacjentowi wydany zostanie paragon z kasy fiskalnej na kwotę 120 zł.
  4. W przypadku, gdy Pacjent odwoła wizytę w wyznaczonym czasie, otrzyma zwrot całej zapłaconej kwoty przedpłaty, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych, na konto, z którego dokonywana była płatność. Na wyraźne życzenie Pacjenta, kwota może zostać zaliczona na rzecz kolejnej wizyty.

Odwoływanie wizyt z przyczyn leżących po stronie Ośrodka

  1. W przypadku odwołania wizyty z przyczyn leżących po stronie Ośrodka, Pacjent otrzyma zwrot zapłaconej kwoty nie później niż w ciągu 3 dni roboczych, na konto, z którego dokonywana była płatność. Na wyraźne życzenie Pacjenta, kwota zostanie zaliczona na rzecz kolejnej wizyty.
Ta witryna internetowa wymaga, aby użytkownik zezwolił na korzystanie z plików cookie zgodnie z opisem w naszym dokumencie